تخلیه چاه در چهاردانگه

تخلیه چاه در چهاردانگه

فاضلاب های خانگی یکی از قسمت های بسیار مهم برای هر خانه می باشد که در صورت پر شدن این فاضلاب های یکی از روش هایی که بسیار زیاد در سراسر ایران مرسوم است روش حفر کردن چاه می باشد که می تواند معایب بسیار زیادی را با خود به همراه داشته باشد.رسوب کردن روغن و چربی موجود در فاضلاب بر دیواره‌های چاه باعث پر شدن آن می شود. از آن جایی که در فاضلاب خانگی همیشه مقادیری از روغن و یا چربی صابون و مواد شوینده وجود دارد، گاهی این موارد روی دیواره چاه رسوب می‌کنند و اجازه جذب آب به خاک را نمی‌ دهند و در نتیجه چاه به سرعت پر می‌شود.

تخلیه چاه در چهاردانگه 2

 

این چاه ها را می توان با استفاده از روش های مختلفی تخلیه کرد. برای مثال تخلیه ی چاه به وسیله ی پمپ یا به وسیله ی چاه های کمکی یا … .در روش استفاده از پمپ ها ، متخصص های مربوطه در مجموعه تخلیه چاه در چهاردانگه این پمپ هایی که دارای مکنده ها با فشار بالایی هستند را به تانکر های بزرگ وصل می کنند و با استفاده از این مراحل عملیات تخلیه ی چاه را انجام می دهند. تخلیه چاه با استفاده از چاه های کمکی نیز بیشتر برای چاه های قدیمی که نفوذ پذیری دیواره های چاه از بین رفته است انجام می شود و دیگر در این روش از پمپ ها یا دستگاه های مختلف برای تخلی استفاده نمی شود و این روش به این صورت می باشد که زمانی که چاه پر می شود ، در کنار چاه قبلی ، چاه جدیدی تعبیه می شود که باعث کاهش سطح آب درون چاه و هم چنین افزایش نفوذ پذیری چاه می شود.

تخلیه چاه در چهاردانگه

تخلیه چاه ارزان در چهاردانگه

 

یکی از علت های اصلی گرفتگی چاه های فاضلاب و تخلیه چاه ها به دلیل وجود جامداتی می باشد که از راه لوله فاضلاب وارد آن ها می شود. در بیشتر مواقع وجود انواع مختلف مواد مانند مو  مواد پلاستیکی، چربی ها و غیره… در چاه های فاضلاب  سبب ایجاد لایه ای مقاوم و در نتیجه مانع عبور آب می شود در این صورت  تماس با مرکز تخلیه چاه چهار دانگه سبب می شود تا مشکل خود را در کوتاه ترین زمان ممکن با افراد متخصص رفع کنید.

 

این موضوعات عامل ایجاد سر ریز شدن چاه هستند و درد سر های زیادی را ایجاد می کنند. پر شدن چاه فاضلاب علائم بسیاری دارد که می توان به بوی بد فاضلاب در ساختمان، بالا زدن آب توالت، گرفتگی توالت، باز نشدن توالت، وجود حشرات موذی آزاد دهنده مثل سوسک در ساختمان و غیره.. اشاره کرد.

 

در زمین هایی که غیر ماسه ای هستند به دلیل عدم کشش و مکش آب در خاک که علت آن کم قطر بودن چاه و نداشتن انباری ایجاد می شود، چاه مادر در زمان مشخص پر می شود اما در زمین هایی که شنی هستند خطر و احتمال پر شدن چاه کمتر از زمین های خاکی است.

 

 

 

در بیشتر مواقع ممکن است آب ظرف شویی یا دستشویی تان گرفته باشد این را زمانی متوجه می شوید که آب به خوبی پایین نمیرود این مشکل معمولا در خانه های قدیمی بیشتر به چشم می خورد زمانی که با این مشکل مواجه شدید بهتر است با مرکز تخلیه چاه در چهار دانگه در ارتباط باشید تا بهترین راه کار را به شما ارائه دهند.زمانی که افراد سر خود از اسید ها و مواد لوله باز کن قوی استفاده می کنند ممکن است باعث از بین بردن لوله ها و مشکلات درد سر ساز شوند. لوله باز کن های متخصص از راه های امن و مطمئن مثل فنر زنی صنعتی استفاده می کنند این کار هیچ صدمه ای به لوله وارد نمی کند.

لایروبی چاه توسط انسان

بهترین تخلیه چاه در چهاردانگه

از جمله خدماتی که مرکز تخلیه چاه در چهاردانگه ارائه می دهد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تخلیه در چهاردانگه و حومه
  • کف تراشی، لای روبی و تراش چاه فاضلاب
  • تخلیه چاه به صورت فوری
  • تشخیص سن چاه
  • تشخیص چاه فاضلاب
  • دارای ماشین تخلیه چاه
  • مشخص کردن سر چاه در مواقعی که مشخص نباشد
  • حفر چاه کم عمق و پر عمق
  • تخلیه چاه به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلات
  • تشخیص پر شدن چاه فاضلاب
  • تخلیه جاه با ساکشن و کفکش
  • حفر چاه اب
  • بازدید چاه جهت جلوگیری از ریزش
  • انجام خدمات لجن کش و لای روبی
  • و غیره…

قیمت خدمات این مرکز بر اساس نرخی که اتحادیه تصویب کرده است گرفته می شود و هیچ گونه وجه اضافی دریافت نخواهد شد. پس از پایان کا  محل مورد نظر به خوبی پاک سازی می شود و در نهایت برای جلب رضایت مشتری بیشترین تلاش ممکن صورت می گیرد.یکی از ملاک هایی که شما باید در انتخاب شرکت لوله یا چاه باز کنی در نظر داشته باشید، تخلیه در کوتاه ترین زمان ممکن و در تمیز ترین حالت ممکن است. در نظر داشته باشید این مرکز همه روز و حتی در ایام تعطیل نیز مشغول به فعالیت می باشد.

تخلیه چاه در چهاردانگه 1

 خدمات کپل چینی چاه در چهاردانگه

مجموعه تخلیه چاه عادل در چهاردانگه و اسلامشهر همچنین در زمینه ی خاک برداری، حفر چاه، تخلیه چاه با مکنده، کپل چینی چاه، ترمیم ریزشی طوقه چاه و … نیز فعالیت دارد و تمامی خدمات را با بهترین کیفیت، در سریع ترین زمان و با مناسب ترین قیمت جهت رعایت حال مشتریان ارائه می دهد.

خدمات کپل چینی چاه در چهاردانگه