تخلیه چاه فوری در چهاردانگه

تخلیه چاه فوری در چهاردانگه

آیا به تازگی هرکسی وارد خانه شما می‌شود، بعد از گذشت مدتی اشاره به بوی بدی مثل بوی فاضلاب می‌کند؟ آیا خود شما هم این بوی نامطبوع را به خصوص در سرویس بهداشتی خانه تان حس می‌کنید؟ آیا به تازگی متوجه حضور حشراتی مثل سوسک در خانه‌تان شده‌اید؟ در این صورت خبر نسبتا بدی برایتان داریم. به احتمال زیاد خانه شما به یک تخلیه چاه اساسی نیاز دارد و چاه فاضلاب آن پر شده است. البته خبر خوب این است که این مشکل راه حلی سریع دارد و هم تخلیه چاه توسط افراد حرفه‌ای و شرکت‌های تخلیه چاه لوله بازکنی است. بهترین تخلیه چاه فوری در چهاردانگه ، مجموعه عادل می باشد که با به روز ترین متد ها در تایم کم این کار را برای شما با بهترین نتیجه انجام می دهد.

تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که این همه زباله و آبی که در سینک آشپزخانه‌تان ریخته می‌شود به کجا می‌رود و یا سرویس بهداشتی منزل‌تان اصلا به کجا وصل است؟ هر خانه‌ و ساختمانی نیاز به راهی برای دفع پسماندها دارد. این کار معمولا به دو روش انجام می‌شود. برخی خانه‌ها از طریق لوله کشی به شبکه آب و فاضلاب شهری وصل می‌شوند. این شبکه در واقع پسماندها را از شهر خارج می‌کند و در طول مسیر و در صورت امکان، آب جاری در شبکه نیز برای مصارفی مانند کشاورزی تصفیه می‌شود. از طرف دیگر برخی خانه‌ها که به شبکه آب و فاضلاب شهری وصل نیستند، دارای چاهی هستند که در محلی مناسب و عمیق کنده شده تا فاضلاب و پسماندهای ساختمان را به دل زمین انتقال دهد. اما اصلا نگران نباشید اگر دچار این مشکل شدید تخلیه چاه فوری در چهاردانگه ، مجموعه عادل در کنار شما خواهد بود.

دلایل رایج پر شدن چاه فاضلاب

  • یکی از رایج‌ترین دلایل پر شدن چاه فاضلاب، جمع شدن موادی مانند مو، دستمال کاغذی، درب قوطی شامپو و سایر زباله‌های جامد روی سطح آب چاه است. این مواد در صورت زیاد بودن و جمع شدن، به تدریج باعث ایجاد شدن سدی روی سطح آب شده و اجازه نمی‌دهند آب و پسماندهای جدید از چاه پایین بروند. در نتیجه چاه به تدریج پر می‌شود. می توان گفت که تخلیه چاه برای سالم ماندن چهارچوب ساختمان و لوله کشی ها بسیار ضروری می باشد .پس پیشنهاد ما به شما این است که به هیچ وجه این مسئله را پشت گوش نیندازید. اگر به دنبال بهترین مجموعه تخلیه چاه در چهاردانگه هستید، قطعا مجموعه عادل بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.دلیل بعدی رسوب کردن روغن و چربی موجود در فاضلاب بر دیواره‌های چاه است. از آنجایی که در فاضلاب خانگی همیشه مقادیری از روغن و یا چربی صابون و مواد شوینده وجود دارد، گاهی این موارد روی دیواره چاه رسوب می‌کنند و اجازه جذب آب به خاک را نمی‌دهند. در نتیجه چاه به سرعت پر می‌شود. یکی دیگر از دلایل پر شدن چاه، مقاومت پایین خاک محل است. در واقع اگر خاکِ محلِ حفر چاه از جنسی باشد که نتواند به خوبی آب را در خود جذب کند (مثل خاک رس)، آب و فاضلاب وارد شده به چاه به تدریج روی هم انباشته شده و چاه پر می‌شود.
  • دلیل رایج دیگر، تمام شدن ظرفیت چاه است. همان طور که احتمالا خود شما هم حدس می‌زنید، یک چاه درست مانند یک ظرف، ظرفیت مشخصی دارد و در صورتی که آب و فاضلاب بیشتر از حد پیش بینی شده به آن وارد شود، به سرعت پر می‌شود. این موضوع گاهی اوقات ممکن است در زمان بارش‌های شدید و در اثر وارد شدن آب باران به چاه فاضلاب و یا به سادگی به خاطر حجم بالای استفاده از چاه در یک ساختمان رخ دهد.

مهم نیست که چاه ساختمان شما به چه دلیلی دچار مشکل شده باشد.مجموعه عادل، تخلیه چاه فوری در چهاردانگه با توجه به سالها تجربه در این حیطه در کمترین زمان علت مشکل را پیدا کرده و سریعا رفع می کند.

روش‌های مختلف تخلیه چاه

  • تخلیه چاه با ماشین لجن کش

رایج‌ترین روش تخلیه چاه استفاده از ماشین تخلیه و یا ماشین لجن کش است. در این حالت توسط مجموعه تخلیه چاه فوری در چهاردانگه متخصص تخلیه چاه لوله بازکنی، توسط ماشین‌ یا دستگاه‌های مکنده یا ساکشن، فاضلاب انباشته در چاه را از طریق یک لوله مخصوص درون یک تانکر کشیده و چاه را تخلیه می‌کنند. این تانکر سپس فاضلاب جمع شده را در محل دیگری تخلیه می‌کند. البته نگران نباشید، محل تخلیه حتما توسط شهرداری مشخص شده و استانداردهای بهداشتی در انتخاب آن رعایت می‌شود.رایج‌ترین روش تخلیه چاه، استفاده از ماشین تخلیه یا ماشین لجن کش است.

  • تخلیه چاه با پمپ تخلیه

روش پمپ تخلیه روشی نسبتا قدیمی ‌است که این روزها به ندرت استفاده می‌شود. در این روش یک پمپ تخلیه آب کش یا پمپ لجن کش را به انتهای چاه فرستاده و پمپ تا زمانی که فاضلاب درون چاه وجود دارد، عمل تخلیه را انجام می‌دهد. اما در این حالت پس از خاموش کردن پمپ، مقداری از فاضلاب درون شیلنگ تخلیه، مجددا به درون چاه بر می‌گردد و ممکن است چاه کاملا تخلیه نشود.

  • لایروبی چاه فاضلاب

گاهی اوقات تخلیه چاه کافی نیست و برخی چاه‌ها پس از چند بار تخلیه، کارایی اصلی خود را از دست داده و زود به زود پر می‌شوند. در این صورت لازم است که یک لایروبی کامل نیز برای چاه انجام شود. در لایروبی رسوب‌ها و لجن مانده روی دیواره و کف چاه که ماندگار شده و اجازه جذب آب را نمی‌دهد، توسط تجهیزات خاص و افراد متخصص تراشیده می‌شود. در لایروبی رسوب‌ها و لجن مانده روی دیواره و کف چاه تراشیده می‌شود. اگر دچار هر کدام از این مشکل ها شدید تخلیه چاه در چهاردانگه ، مجموعه عادل در کنار شما خواهد بود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *