علت اصلی گرفتگی لوله ها

علت اصلی گرفتگی لوله ها

اگر به یک ساختمان بلند و امروزی نگاه بیندازید و تمام اجزای آن را از نظر بگذرانید، قطعا مواردی را می بینید که باعث ساخته شدن ظاهر آن ساختمان است و آخرین چیزی که با دیدن آن به ذهنتان می رسد قطعا لوله کشی آن مجموعه است، زیرا پایه و اساس هر مجموعه در بطن آن انجام شده و از تمام ظواهر آن کار مهم تر است، زیرا نما و زیبایی را می توان به راحتی زمانی که به مشکل بر می خورد تعمیر نمود، اما زیربنا را نمی توان هرگز تغییر داد مگر با خراب کردن! به همین جهت شما برای ساخت مکانی که میخواهید در آن زندگی کنید باید به کیفیت ساخت بیش از زیبایی ظاهر اهمیت بدهید تا به مشکلات مالی و جسمی برنخورید. زیرا باید در ابتدا یک زیرساخت خوب، و سپس با به کاربردن تجهیزات با کیفیت ساختمانی اصولی داشت و در ادامه طریقه استفاده درست از آن است. اما اغلب افراد در ساختمان هایی زندگی میکنند که خود آن را نساخته و از زیربنا خبری ندارند به همین جهت ممکن است بسیار نگران این مسئله باشند که زیربنا و لوله کشی ساختمان از چه سطح کیفیت و سلامتی برخوردار است؛ اما نکته قابل توجه درباره ی لوله کشی ها این است که، هر اندازه نیز کیفیت آنها بالا یا پایین باشد با توجه به مراعات کردن یا نکردن یک سری دستور عمل ها دقیقا تاثیر آن را در کارکرد لوله ها خواهیم دید، و هر اندازه اطلاعات بیشتری نسبت به بهبود عملکرد لوازم و تجهیزات داشته باشیم راحت تر می توانیم زندگی کنیم، به همین جهت می خواهیم در اینجا علت اصلی گرفتگی لوله ها شرح دهیم تا شاید با این توضیحات بتوان از بحرانی شدن اوضاع ساختمان جلوگیری کرد.

رفع گرفتگی لوله با فنر 

اولین دلیلی که می تواند در همان ابتدای ساخت و یا تعمیر ساختمان اتفاق بیفتد، جمع شدن و گیر کردن نخاله ها و تکه های شن و سیمان و مصالح در چاه است به همین جهت اگر ساخت و ساز اطراف چاه فاضلاب در حال رخ دادن است، حتما آنها را کاملا بپوشانید و مانع از جمع شدن مواد و مصالح در چاه بشوید. یکی دیگر از اتفاقاتی که نتیجه ی سهل انگاری افراد است و خرابی زیادی به بار می آورد افتادن اشیا و وسایل بزرگی چون گوشی موبایل، کیف پول، گیره و کش و … است که علت گرفتگی لوله فاضلاب و یا علت برگشت آب از لوله فاضلاب را فقط با تخریب توالت و باز کردن چاه فاضلاب باید برطرف کرد. به همین دلیل به هیچ عنوان ابزار الکترونیک و وسایل دیگری که محکم نیستند را تا جای ممکن به داخل سرویس بهداشتی نبرید. یکی از موارد مصرف دستمال کاغذی در سرویس بهداشتی است که متاسفانه گاهی افراد یک منزل یا کودکان دستمال ها را در چاه دستشویی می اندازند و گاهی با این تفکر که دستمال ها تجزیه می شوند دائما آن را در فاضلاب رها می کنند که یکی از علل اصلی گرفتگی همین می شود. یکی دیگر از علت های گرفتگی لوله ها عدم استفاده از فلاش تانک و یا آفتابه آب قبل از خروج از سرویس است، زیرا با تجمع فضولات و سفت شدن آنها چاه فاضلاب دچار گرفتگی شدید می شود. از دیگر عواملی که با سهل انگاری باعث می شویم تا به مرور به گرفتگی لوله ها و چاه فاضلاب کمک کنیم ریختن مو درون آنها است، زمانی که شما در حمام موهای خود را شانه می کنید و باقی پرز و مو را اطراف چاه می تکانید، این حرکت باعث می شود تا به مرور زمان چاه شما بگیرد و راهی جز لوله بازکن ها نداشته باشد. مسئله ی بعدی که بسیاری از خانم ها متاسفانه به آن دقت نمی کنند این است که در آشپزخانه و بعد از آشپزی روغن باقی مانده ی غذا را به همان صورت که هست در سینک خالی می کنند،  تکرار این کار به مرور زمان باعث حالت چسبندگی درون لوله می شود و زمانی که آشغال های کوچک از سینک رد شوند به این چسبندگی ها گیر می کنند و گرفتگی شدیدی ایجاد می شود که به راحتی نمی توان آن را درست کرد. اما برخی مشکلات هم هستند ناخودآگاه اتفاق میفتد؛ مانند ریشه دواندن درختی که در اطراف چاه فاضلابی که درون حیاط است اتفاق میفتد و تنها با فنر زدن های قوی می توان ان را رفع نمود. همچنین لوله کشی های نادرست نیز باعث این مشکل می شود. اگر به طور خلاصه بخواهیم دلایل گرفتگی لوله ها را توسط متخصصین آن بیان کنیم:متخصص لوله بازکنی چهاردانگه و اسلامشهر عوامل این گرفتگی‌ها را رسوب، آشغال‌های سطحی و مصالح باقی‌مانده می‌داند که برخی از این مصالح ممکن است حتی از زمان ساخته ‌شدن ساختمان به دلیل بی‌دقتی کسانی که مقداری مصالح را به‌ صورت سهوی داخل لوله ریخته‌اند و هنگام تمیزسازی همراه آب داخل لوله رفته است در آنجا رسوب ‌کرده باشد، می دانند. این متخصصین لوله بازکنی در چهاردانگه در مجموعه حرفه ای و بزرگ عادل با انجام خدمات حرفه ای و علت یابی دقیق می توانند بهترین یاری رسان شما در هنگام گرفتگی لوله ها باشند.

رفع گرفتگی لوله با استفاده از محلول

لوله بازکنی در چهاردانگه خدمات کامل حرفه ای خود را به صورت شبانه روزی در اختیار مشتریان خود میگذارد. لوله بازکنی عادل در چندین مجموعه مختلف آماده خدمت رسانی می باشد، این شرکت خدمات بسیار زیادی از جمله: باز کردن گرفتگی راه آب ظرفشویی یا همان سینک آشپزخانه، رفع نشت چاه های دستشویی ایرانی و خارجی و لوله بازکنی، بررسی و مشاوره رایگان بصورت شبانه روزی حتی در ایام تعطیلات، نصب و راه اندازی انواع سیفون ها برای توالت ایرانی و توالت فرنگی، رفع گرفتگی توالت فرنگی و ایرانی و تعمیر آن و لوله بازکنی، رفع گرفتگی چاه، لایروبی چاه، پاکسازی، ترمیم چاه و حفر چاه، لوله بازکنی و تخلیه چاه سینک توالت فرنگی و ایرانی و تخلیه چاه، لایروبی چاه و تراش چاه کهنه و تبدیل آن به چاه نو توسط نیرو انسانی را به صورت کاملا حرفه ای در اختیار مشتریان خود میگذارد. لوله بازکنی در چادانگه جرم گرفتن لوله ها و نازک شدن قطر لوله ها را از علت های اصلی گرفتگی لوله ها فاضلاب میداند و شرکت لوله بازکنی عادل برای رفع گرفتگی لوله های فاضلاب از دستگاه ها ی تراکم هوا و فنر برقی با کیفیت استفاده می کند. این دستگاه ها قادرند انواع گرفتگی را بدون آسیب رساندن به لوله ی فاضلاب برطرف نمایند که این کار بهترین و بی خطر ترین و کم خرج ترین حالت ممکن است.

این شرکت با داشتن سابقه ی زیاد در این کار و ارائه ی خدمات عالی به مشتریان در زمینه ی: تخلیه چاه،  لوله بازکنی، حفاری چاه آب و فاضلاب، لایروبی چاه، رفع نم و بوی بد فاضلاب، کول گذاری و طوقه چینی چاه و غیره توانسته با استفاده از نیروی کار مجرب، اعتماد هموطنان عزیز را به دست بیاورد و بهترین گزینه برای انتخاب باشد.

لوله بازکنی در چهاردانگه علاوه بر این منطقه در تمام کلان شهر تهران، و همچنین تمام مناطق حومه ی آن از جمله اسلامشهر، گلشهر ، شاطره و … آماده ی خدمت گذاری می باشد.

شما می توانید از خدمات این شرکت در تمام ساعات به همرا مشاوره ی رایگان بهره مند شوید و علاوه بر آن می توانید به صورت تلفنی و حضوری با این مجموعه هماهنگ شوید.

ایمیل :info@lolebazkoniadel.com

تلفن : ۰۲۱۵۵۲۷۴۱۴۱ – ۰۲۱۵۵۲۴۵۲۵۳

تلفن : ۰۲۱۵۵۲۵۲۹۳۰ – ۰۲۱۵۵۲۵۷۲۷۷ همراه : ۰۹۱۲۳۳۷۳۶۶۰

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *